::…ΣΤΙΧΟΣ…:: – …ένας στίχος, χίλια συναισθήματα…

stixoi, στιχοι, στίχοι, στίχος, στιχος, στιχοσ

Συνήθεια – Μπάμπης Στόκας


Στίχοι – Μουσική – Πρώτη εκτέλεση: Μπάμπης Στόκας

Πάλι μόνος ξενυχτάω
μες στο σπίτι σιωπηλός
τα καράβια μου μετράω
στης ζωής μου το βυθό.

Φράγκα, γκόμενες και φίλοι
μου ανάβουν το φιτίλι
πυροτέχνημα η ζωή μου και καπνός.

Γαμημένη συνήθεια
καναπές, τσόντες και καφές
κι η ζωή μου με πνίγει
το κορμί μου σαπίζει
τρομαγμένος ο χρόνος και βουβός.

4 responses to “Συνήθεια – Μπάμπης Στόκας

  1. Geo 30/08/2010 στις 21:55

    gamaeiii

  2. gregkerkyra 04/12/2010 στις 11:35

    apisteuto tragoudi…!

  3. mesenikolas 06/01/2012 στις 01:22

    den to egrapse o stokas
    to exei grapsei o alkhs kwnstantopoulos

    • murat 06/01/2012 στις 02:20

      Κάνεις λάθος… Η μουσική και οι στίχοι ανήκουν στον Μπάμπη Στόκα.

Ένας στίχος, χίλια συναισθήματα... τα δικά σας;

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,006 other followers

